Σύντροφοι και συντρόφισσες, κοινό μου!
Γνώριμη η γραφή που διαβάζεις. Είμαι ο Κάρλος, ο επί μια πενταετία χαμένος αδελφός σου και είμαι εδώ! Είμαι ζωντανός! Εμπνευσμένος, λιτός, απλός και περιεκτικός, γιατί ήταν να μην πάρω φόρα. Και πώς να μείνω ήσυχος; Και πώς να μείνω αδρανής;;;
Όχι, μη φοβάσαι! Δε θα έχει «σεντόνι», ούτε τα εσώψυχα πέντε χρόνων σιωπής, όπως το προηγούμενο.
Τούτη τη φορά θα στα γράψω με το αλφάβητο μορς, απλά, λιτά και τηλεγραφικά! Γιατί ο χρόνος και οι εξελίξεις «τρέχουν» τόσο γοργά, σαν το μονοθέσιο του Βερστάπεν.
Αναπολώ τα χρόνια της αθωότητας με νοσταλγία, τότε που μιλούσε η καρδιά και η ψυχή και όχι η βαρβαρότητα της νέας τάξης πραγμάτων.
Συγχώρα με που θα ασχοληθώ ξανά με την ενορία Γαϊτανίου αλλά θέλω να αγιάσω και δε με αφήνουν!
Όχι κοινό μου. Αυτά που ήξερες, ξέχασε τα! Ο Άγιος μας, ο Άγιος της συγχώρεσης και της συγγνώμης, βγήκε νωρίτερα φέτος από το προβλεπόμενο. Όχι ανήμερα της 23ης και ώρα 11.00 π.μ., ως είθισται.
Βγήκε το βράδυ της Τετάρτης 21 Αυγούστου αργά.
Μαζεύτηκαν που λες οι Ενορίτες, μετά της παρουσίας της νέας Ενορίτισσας με την κωδική ονομασία «Λέττα», υπό το φως των αστεριών και άκουσαν τον Νικ δε Γκρικ να προαναγγέλλει τα εκλογάς για την ανάδειξη του διαδόχου.
Το πρώτο «σένιο» του Αγίου έγινε ξαναλέω Τετάρτη βράδυ. Τα «μπασίματα» τώρα, αναμένονται τη Δευτέρα και δε βλέπω πώς θα λείψουν τα «σμπάρα» και τα πυροτεχνήματα.
«Σφάζονται» μαθαίνω οι καρδινάλιοι για το «άγιο δισκοπότηρο» ή αλλιώς το ιερό Γκράαλ! Εκεί που συγκεντρώθηκε κατά την παράδοση το αίμα και ο ιδρώτας του Ιησού, την ώρα που τον κατέβαζε ο Ιωσήφ από τον Σταυρό. Αν και κομμουνιστικών πεποιθήσεων, καταγράφω το γεγονός όπως οφείλω!
Στον μύθο του δισκοπότηρου λέει, κρύβεται η ανάγκη του ατόμου να ολοκληρώσει και να ενοποιήσει τα κομμάτια της ύπαρξής του. Για αυτή την ύπαρξη γίνονται όλα τέκνα μου. Είναι θέμα τιμής, είναι θέμα υπόληψης. Για ένα κούτελο ζούμε σε τούτη την καινωνία! Νομίζω;
Ξεκινάω το τηλεγράφημα, γιατί πρέπει να είμαι και σύντομος:
Το φευγιό του Καπετάν Ανδρέα Ζέπου, έφερε τα πάνω κάτω. Στοπ.
Η όμορφη παρέα, που πόζαρε χαρούμενη και αγκαλιασμένη στα ξύλινα πατώματα του Πνευματικού κέντρου, μετά τον περηφανή θρίαμβο κόντρα στον Τσάρο Χαράλαμπο Β’ με 12-2 κινδυνεύει με ολικό θρυμματισμό. Στοπ.
Ο «θρόνος» του νέου Βασιλιά παραμένει κενός και τέτοιος βλέπω να παραμένει μετά και τη Μεγάλη Δευτέρα. Στοπ.
Τρεις οι υποψήφιοι καρδινάλιοι ως ώρας. Τζώνη the sweet ή παλαιός, Νικ δε Γκρικ ή κλασσικός, Άγγελος τση Ρίζας ή νέο- παγανιστής. Στοπ.
Παρασκήνιο πολύ. Ώρα με την ώρα, στιγμή με την στιγμή, ανάσα με την ανάσα, οι ισορροπίες αλλάζουν πιο γρήγορα και από την «σκιά» του Λούκι Λουκ. Στοπ.
3-3-3, 4-2-3. 4-3-2 και πάει λέγοντας. Όχι, δεν είναι συστήματα προπονητικής ποδοσφαίρου, εκλογικοί συσχετισμοί είναι θαρρώ. Βάλτε το τσερβέλο σας να δουλέψει. Στοπ.
Πάπισσα και λοιπό Βατικανό, Πεμπτοδιάστατος και Ζακυνθιακό μπλοκ, Κογκρέσο Στραβογάϊδουρων και η λοιπή Ρίζα, σύμμαχοι, παρασύμμαχοι, τρεχάμενοι, παρατρεχάμενοι, λοιποί συγγενείς, πάσχοντες από την πανδημία λευκής τύφλωσης, κουνιάδοι, υποψήφιοι αυτομολήσαντες , κοριοί, λαδοτύρια και δε συμμαζεύεται. Στοπ.
«Αρνάκια» που πήγαν να βγουν από το «μαντρί» αλλά με το που ξεμύτισαν είδαν τους «λύκους» και ξαναμπήκαν μέσα. Στοπ.
Η «Νουβέλ Βαγκ» της Ενορίας ετοίμαζε το «κόλπο γκρόσο» αλλά κάπου στράβωσε το πράγμα. Στοπ.
Υπήρχε και υπάρχει πλάνο. Στοπ.
Μάλιστα αναμένετο και ίσως αναμένεται ακόμη, η ενίσχυση του «ασθενούς φύλλου» (λέμε τώρα) εις την Ενορία. Μια φίλη έρχεται απόψε απ’ τα παλιά! Ω Μοντιέ!
Η «Παλιά Φρουρά» δε μένει με σταυρωμένα χέρια και ετοιμάζει αντεπίθεση. Στοπ.
Ο εχθρός του εχθρού μου, είναι φίλος μου; Ιδού το ερώτημα! Στοπ.
Κοινός εχθρός των «Παλαιοημερολογιτών» υπάρχει και είναι ένας. Στοπ.
Λέτε να έχουμε ένωση Βατικανού και Πέμπτης Διάστασης, για να αποτραπεί η άνοδος της «Νουβέλ Βαγκ»; Στοπ.
Ποιος θα είναι ο «κουμπάρος» αν έχουμε «ρύζια»; Στοπ.
Το μπλοκ του Βατικανού παραμένει αραγές; Στοπ.
Ποιος πήγε να αυτομολήσει αλλά το ξανασκέφτηκε, μιας και πέσανε κάτι τηλεφωνάκια και μάλιστα σε όχι και τόσο φιλικό ύφος; Στοπ.
Βάζοντας να ακούσω Μόσχα α λα παλαιά, έπεσα σε κάτι παρεμβολές του ασυρμάτου. Στοπ.
Κάπου πάνω από το Βατικανό, υπήρξαν ηχητικά εφέ αλλά δεν μπόρεσαν να ακούσω καθαρά. Υπήρχαν παρεμβολές. Στοπ.
Ποτέ δεν μπόρεσα κοινό μου να εναρμονιστώ (σαν το Καταστατικό της Ενορίας με τον νόμο του Λευτέρη ένα πράγμα) με τις νέες τεχνολογίες. Στοπ.
Είμαι παλαιός. Γουστάρω κασέτα, δίσκο στο πικ απ άντε και κάνα CD για να μη με περνάς για Μαθουσάλα. Αυτά τα ηχητικά, τα mp3 και τα λοιπά σκέδια, δεν τα μπορεί ο οργανισμός μου. Μαυρίκης σχολή η παλιά ορθόδοξη. Κάτι δικά μου! Στοπ.
Τι έγινε Φον Δημητράκη; Σε βλέπω σαν τον Μάκη με τον Παπαγάλο στη «Ζούγκλα» ή τον Κυριάκο τον σαγόνια (που είναι και το κρυφό σου απωθημένο) σε λίγες ημέρες στο «ραδιοφωνικό καφενείο». Μάλλον το βλέπω να μετονομάζεται σε «Ελ Πάσο» με το ρυθμό που πήραν τα πράγματα. Στοπ.
Θα βγούνε οι κασέτες μαθαίνω. Στοπ.
Φον Δημητράκη, διαθέτει «κασετόφωνο» το «κατάστημα»; Στοπ!
Εκτός και αν το «απολωλός πρόβατο» ξαναμπεί στο «μαντρί» και ούτε γάτα, ούτε ζημιά. Στοπ.
Πιέσεις ασκούνται στο υπόλοιπο κονκλάβιο μαθαίνω. Υπάρχουν και τα «ελευθέρας βοσκής» μέλη, των οποίων τα «κουκιά», παραμένουν αδιευκρίνιστα. Στοπ.
Μαθαίνω ότι ο «Θεολόγος» της Ενορίας έχει ασπαστεί τον Νέο- Παγανισμό και βρίσκεται σε πολιορκητικό κριό, ούτως ώστε να επιστρέψει στην παλιά ορθόδοξη πίστη. Ωστόσο, προς το παρόν, βαστάει γερά! Θα αντέξει την «πολιορκία»; Ιδού το ερώτημα. Στοπ.
Μάλιστα, υπήρξε Ενορίτης, που τα έβλεπε όλα λευκά τον τελευταίο καιρό. Σαν την «λευκή τύφλωση» στην πανδημία που έπεσε στο «Περί τυφλότητας» του συντρόφου, ομοϊδεάτη και Νομπελίστα Σαραμάγκου. Ή του Όργουελ. Στοπ.
Βέβαια, το Ζακυνθιακό μπλοκ προσπαθεί να τον θεραπεύσει και να ξαναβρεί το «χαμένο» του φως. Πώς έλεγε ο Μίμης ο Φωτόπουλος; «Αόματοοοοοος!». Πάντως, στο γνωστό μυθιστόρημα, οι πάσχοντες ξαναβρήκαν το «φως» τους στο τέλος. Το αναφέρω, σημειολογικά! Στοπ.
Ένα είναι το ερώτημα που όλους μας ενώνει! «Εσάς κύριοι, ποιος σας έβαλε στην Ενορία»; Μόνοι σας μπήκατε; Εμείς δε σας βάλαμε; Στοπ.
Άραγε, από που και ως που παίρνετε αποφάσεις για το τι θα ρίξετε στην εγκυμονούσα κάλπη τη «Μεγάλη Δευτέρα»; Στοπ.
Και στο έτερο «Κογκρέσο», το παλιό το ορθόδοξο, το Πλανίσιο, μαθαίνω ότι είχαμε κάτι ψου, ψου, ψου και μου, μου, μου με την επιλογή του μέγα διδασκάλου «Γκουρού», να πορευτεί εις το «άρμα» των νέο-παγανιστών. Στοπ.
Εξέχων μέλος της «Νουβέλ Βαγκ» ο μέγιστος Νικ με τα δύο «Πα» στην αρχή του επωνύμου και δίπλα στον Άγγελο τση Ρίζας, εξαρχής. Τόπο στα νιάτα! Στοπ.
Πώς λέει η Βανδή; Α- πα- πα-πα εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα. Μια προτίμηση και μια εκτίμηση βεβαίως- βεβαίως υπάρχει στο πρόσωπο του Νικ δε Γκρικ του Κλασικού από το Κογκρέσο αλλά το «κουκί» μάλλον οδεύει προς Ρίζα μεριά. Στοπ!
Ο «νεωκόρος» της ενορίας με τα θυμιατά του, μαθαίνω ότι είναι αναπόσπαστο μέλος του Ζακυνθιακού μπλοκ και τέτοιο θα παραμείνει. Νικ δε Γκρικ και τα μυαλά στο «μίξερ» λέει ο ευλογημένος. Στοπ.
Σε ότι αφορά τον Τζόνη the sweet έχει την ευλογία του Βατικανού και σαν ο παλαιότερος Ενορίτης, δε θα κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια να τη «φάει» έτσι εύκολα. Στοπ.
Έχει φύλακα Άγγελο να τον προστατεύει, μπας και γλιτώσει από τον άλλο Άγγελο τον νέο-παγανιστή. Σας μιλάω εκ πείρας! Στοπ.
Και μέσα σε όλη αυτή την «ωραία ατμόσφαιρα» υπάρχουν και τα άλλα καλά παιδιά. Οι λοιποί συγγενείς ντε! Είμαι περίεργος, τι άποψη έχει το «ποίμνιο» για τις τελευταίες εξελίξεις; Στοπ.
Συμφωνούν; Διαφωνούν; Θα στηρίξουν τον νέο «Πάπα» ή θα έχουμε ντου από παντού στην Ενορία και θα γίνει το πολύπαθο κτήριο με το μαραζωμένο γήπεδο «στάχτη και μπούρμπερη»; Στοπ!
Και για «επίλογο». Εκειές οι ψυχούλες, ο Τσάρος Χαράλαμπος Β’ και ο Ντοτόρος, τι άποψη έχουν για τα τεκταινόμενα της ενορίας; Στοπ.
Σαν παλιοί «ενορίτες» θα μείνουν με σταυρωμένα τα χέρια ή θα πέσουν μηνννννύσεις που έλεγε και η Ζέτα στο «παρά πέντε»; Στοπ.
Ο Τσάρος πάντως, το έστειλε το μήνυμα μέσω του Φον Δημητράκη εις τον αγγελιοφόρο της Παρασκευής. «Αν δω ότι παρατύπησαν, έφυγα για διαιτητικό». Γκουχ, γκουχ! Στοπ.
Αυτά προς ώρας, οι «κεραίες» μου παραμένουν ανοιχτές! Στοπ.
Θα επανέλθω συντόμως. Στοπ.
Με συντροφικούς χαιρετισμούς
¡Hasta la victoria siempre!
Και για το γνήσιο της υπογραφής
Κάρλος το Τσακάλι