Η είδηση για τον θεσμό του Κυπέλλου ερασιτεχνών δεν είναι ότι ο ΑΟ Κατασταρίου θα αντιμετωπίσει τον Κεραυνό Αγίου Βασιλείου στο νησί…Η είδηση είναι ότι η κληρωτίδα “χαμογέλασε” κατά κάποιον τρόπο τη Ζακυνθινή ομάδα καθώς οι αγώνες που θα έρθουν για την ομάδα του ΑΟΚ είναι βατοί… Με μια πιο ενδελεχή ματιά διασταυρώσαμε τα ζευγάρια
Μπορεί ο ένας από τους δύο στόχους της φετινής χρονιάς να μην υπάρχει πια για την ομάδα της Ζακύνθου και αναφερόμαστε στην απώλεια του Κυπέλλου, όμως οι κυανοκίτρινοι κρατούν όλα τα καλώς κείμενα και προχωρούν… Στην προπόνηση της Δευτέρας ο τεχνικός της ομάδας μίλησε στους ποδοσφαιριστές και τους έδωσε συγχαρητήρια για την σπουδαία εμφάνιση τους
Ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Τρίτης στα γραφεία της ΕΠΟ η κλήρωση του Κυπέλλου ερασιτεχνών. Η ζακυνθινή ομάδα που κατέκτησε το Κύπελλο ο ΑΟ Κατασταρίου κληρώθηκε με τον Κεραυνό Αγίου Βασιλείου την κυπελλούχο ομάδα από την ΕΠΣ Αχαίας. Ο ΑΟΚ θα συμμετέχει στον 7ο όμιλο του θεσμού μαζί με τους Κυπελλούχους από Κεφαλληνία/Ιθάκη, Μεσσηνία, Αχαία, Ηλεία
Τα Τρίκαλα νίκησαν και τον Άρη με 1-0, με την ομάδα του Νίκου Κωστένογλου να απομακρύνεται από την κορυφή και να μένει στο -6 από τη δεύτερη Λαμία. Από την άλλη, οι γηπεδούχοι ήταν ανωτέροι σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και συμπλήρωσαν επτά συνεχόμενες νίκες.Ο Άρης ξεκίνησε καλύτερα τον αγώνα, αλλά γρήγορα τα Τρίκαλα πήρανε
Δεν δυσκολεύτηκαν τα φαβορί στις αναμετρήσεις για την 19η αγωνιστική της Β’ Κατηγορίας παίρνοντας τις νίκες. Το πρωί της Κυριακής το Καλαμάκι αν και δυσκολεύτηκε για ένα ημίχρονο κατάφερε να φύγει με την νίκη από την έδρα του Αετού με σκορ 2-7 και πλέον μένει στην κορυφή της βαθμολογίας παρέα με τον Απόλλωνα. Στους υπόλοιπους
Ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Κυριακής το τελευταίο παιχνίδι της 18ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Α΄ κατηγορίας της ΕΠΣ Ζακύνθου… Συγκεκριμένα στο γήπεδο του Πλάνου ο ΑΟ Τσιλιβή κέρδισε την ΑΕ Γερακαρίων με 6-3 σε ένα χορταστικό παιχνίδι όπου ο Μάριος Μαρούδας ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος καθώς πέτυχε και τα 6 γκολ της ομάδας του! Στο
O AO Kατασταρίου κέρδισε με 2-1 τη Ζάκυνθο και κατέκτησε για 2η συνεχόμενη χρονιά το κύπελλο της ΕΠΣ Ζακύνθου ανοίγοντας πλέον πανιά για τον συγκεκριμένο θεσμό… πάνω από 1000 άτομα γέμισαν τις κερκίδες του Δημοτικού και παρακολούθησαν ποιοτικό ποδόσφαιρο κυρίως στο Β΄ μερος… Ο φωτογραφικός φακός μας ήταν εκεί και κατέγραψε τα πάντα από την
Ήταν ένας από τους πιο καλύτερους και ποιοτικότερους τελικούς που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια στα τοπικά δρώμενα… παίκτες υψηλού επιπέδου και από τις δύο ομάδες αγωνίστηκαν με πάθος και θέληση να πετύχουν το στόχο, που δεν ήταν άλλος από την κατάκτηση του τροπαίου… Ένα τρόπαιο το οποίο σε άλλες αποχές θα ήταν μια απλή
Η ομάδα του Κατασταρίου σήκωσε στον αέρα το πρώτο τρόπαιο της χρονιάς αφού κέρδισε την Ζάκυνθο με 2-1 σε ένα παιχνίδι που κρίθηκε στις λεπτομέρειες καθώς μέχρι το 86΄ η Ζάκυνθος κρατούσε το τρόπαιο με το γκολ του Παπαδόπουλου, σπατάλησε δύο κλασικές ευκαιρίες στο λίγα λεπτά πριν το τέλος να κάνει το 2-0 ή ακόμη
Καλό απόγευμα και χρόνια πολλά αγαπητοί φίλοι του ποδοσφαίρου. Θα σας κρατήσουμε συντροφιά και θα σας μεταφέρουμε από το Δημοτικό Σταδίου Ζακύνθου λεπτό προς λεπτό την εξέλιξη του τελικού Κυπέλλου της ΕΠΣ Ζακύνθου μεταξύ της Ζακύνθου και του ΑΟ Κατασταρίου. Ο Δημήτρης Πέττας από το Δημοτικό Στάδιο και η Κωνσταντίνα Μπάστα διαδικτυακά θα σας μεταφέρουν